2020. júl. 9.

"Félig akció , félig unalom ..,, - Ava kritika


Tavaly  Anna , idén  Ava ...

Nagyjából  hasonló  alap ,  kicsit  más  karakterekkel .

Akkor  kezdeném  a  pozitívumokkal  , amik  nekem  tetszettek :.

-A karakterek  felépítése ,:. Szerintem  a színészek  többsége  remekül  hozta  a  tőle  elvárt  színvonalat .

-Mivel  részben  akció  filmről  beszélünk :. , az  akció  jelenetek ( bár nem  túl  sok  van  ami  tényleg  értékelhető)  amik  nekem  tetszettek  azok  jól  kivitellezettek ..
                               
                 

És  akkor  a  negatív  véleményem :.

- Lévén  mivel  akció -drámaként  van  eladva  kicsivel  több  akcióra  számítottam , vagyis  inkább  úgy  fogalmaznék  hogy  jobban  kivitellezett-re ...
                           

-Illetve  a  drámai  részben , egy  kicsit  több karakter  történetre  is  számítottam..


Ezenkívül  a  főbb  színészeket  imádom (John Malkovich , Colin Farell,  Jessica Chastain).
                                 





Szerintem  mindent  leírtam , amit  szerettem  volna ... Köszönöm  ...😊😉

Értékelésem  számokban :. 10/5,5

1 megjegyzés: