2020. máj. 23.

Januári kedvencem :. Úriemberek kritika 😉😎😍👌🎩


Először is  az  első  reagációm  mikor  kijöttem  a  moziból  az volt  hogy :. "Imádom , és  újra és újra  meg  akarom  nézni..,, .

Guy  Ritchie  szinte  összes  filmjét  láttam  és  véleményeztem  már  és talán  egy  volt  amit   egynél  többször nem  néztem  meg  de  amúgy   nagyra  értékelem  a  műveit ..
                                   



Visszatérve  az  Úriemberekre :.

-Tipikus  Ritchie  akkor  is  fel ismerném  az  egyedi  stílusát  ha nem tudnám ...

A Story  egy  csavaros  gengszter  film  amolyan igazi  angolos  kiadásban...
                       




A  szereplők   külön  "élet története,, is a  lehető  legösszetettebb  formában  van  beleszőve  a  tartalomba...                   



Imádom  az  angol  humort , kissé amerikai  formába  öntve..                       
   

A  színészek  közül  mind  a  lehető  legjobb  választás :.

Matthew  McConaughey :.

    

-Magánvélemény :. Hogy  tud  valaki  ennyire  tökéletes  lenni , egyszerre  tehetséges  és  még  50  évesen  is kibaszottul  szexi !!! 😍😍😜                    




Hugh Grant :.

-Az  angolság  mintaképe ... 




-Az 1. film  amit  láttam  tőle , (és imádtam ) a  Bridget  Jones  volt + az  igazából  szerelemben  fenomenális volt ...                          



-Itt  megemlíteném  az  egyik   2018-as kedvencemet  tőle :.
-Egy  nagyon  angolos  botrány :.
                         

(Amúgy  biszex  politikust  játszik  benne.)





Charlie Hunnam :. 
                        

-Szóval igazából  nem  tudom  mit  írhatnék  róla ... , leginkább  azt  hogy  eddig  nem sok  filmjét  láttam , de  amiket  igen , azt  mind  imádtam... 😊💙💚

-Itt  megemlíteném  az  Arthur  a  kard  legendája  c.  művet  szintén  Guy Ritchie-től ...😉😎👍 
                     



Összefoglalva :. 

-A  premier  óta  már  millió-szor  újra néztem  és  még  most  is  ugyanaz  a  véleményem ...hogy   IMÁDOOM !! 😍😍😎🎬

-Guy Ritchie   kiválló  rendező , és  már  várom  a  Sherlock  3. részét ...🎩😉

Hát  kb  ennyit  tudtam  összehozni  január  óta , előre  is  sorry  de  sok minden  másképp  alakult  mint  terveztem ezért  tartott  ilyen  "sokáig,,  megírni ....

Egyszóval  tényleg  elnézést  kérek , de remélem  azért  lesz  aki  megnézi  a  filmet ...😉💚💙



-





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése