2020. szept. 23.

Ártalmatlan csipkelődés vagy vérremenő háború ?? - Nagypapa hadművelet


Mielőtt  le írnám  a  véleményem  , meg kell  említenem  egy  számomra  nagyon  fontos  volt  , és  a  filmben     De Niro  pont  egy  hasonló  karaktert  alakít  mint  amilyen  az  én  nagypapám (papóm)  volt .. , szóval  ezt a  kritikát  neki   szeretném  ajánlani ..😊😢💙💚


Szóval  mikor  megnéztem  az  előzetest   az  volt  az  első  gondolatom hogy  ez  már  megint  egy  szokásos  "tömeg,, vígjáték ..                                                                      


Mikor  elkezdtem  nézni  is  csak  unaloműzőnek   szántam , de  a  leg is legpozitívabban   "csalódtam,,...😉😁😜👴

Az  alap story  igazából  teljesen  egyszerű :.

-Nagypapi  beköltözik  a  lánya  családjához  , és  mivel  nincs  túl  szoba a  házban  ezért  az  egyik  onokáját  "kitúrja,, a  szobájából  így  a  gyerek  kénytelen  a  padláson  lakni .., elkezdődik  az  onoka  és  nagypapi  háborúja  a  szobáért ..

                                                                           

                                      


-Kiválló  szereposztás , ötletes , kisebb nagyobb  csavarokkal ..                                           


-Szerintem  teljesen  valós , vagyis  én  úgy  éreztem közben , mintha  újra  a papómmal  lettem  volna ...💙💚👴


Oké  a  valóságban  nyílván  nem  tesszük  kockára  nagyszüleink  testi  épségét , de  nekem  akkor  is baromira bejött  és  nagyon  tetszik !! 👌👍😍😉


A  szereplőkről  csak  annyit  hogy  De Niro-t  imádom ,  illetve  az  onokát  játszó   Oakes Fegley  is  a  lehető  legjobb  választás  volt.                                                                    



Rajtuk  kívül  olyan  színészek  láthatók még  mint :.  Christopher Walken , Jane Seymour , Uma Thurman (bocsika , de ő az  egyetlen  akit  nagyon  utállok) , és  Rob Riggle (21 jump street).

                                                                               

                                               


                                                                                    


Összegezve :.  -Egy  szuper  családi  mozi  amire  a  nagyit  is  nyugodtan beültetheted ...👌👍😁😜😉

                                                                                  


Többszöri  újra  nézése  ajánlott !! 😁😎😉


Értékelésem  számokban :. 10/8,5









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése