2018. szept. 23.

"Az összetartás , a rock/metal iránti rajongás és az álmok valóra váltása ha kell legyen az bárhol, bármikor , bármilyen akadályon át ...😉😎🙌👍 \m/ \m/,, - Heavy túra kritika (Jameson Cinefest 4.nap)


Egyszerűen  felemelő  volt  végre egy  olyan  filmet  nézni   amiben  a  sok  romantikus  szarságtól   már  öklendezni  tudnék...


Végre  egy  alkotás  amiben  a  rock /metal  imádata  dominál ...
            


Egy  film  ami  egyszerre  élteti  a  finn metal-t  és  még  kibaszott  nagyot  is  szakadtam  rajta ...


Bár  az  eleje  nem  épp  a  humorról  híres ,  de  már  az  is  lélekmelengető  hogy  rögtön  az  elején    ütős dallal  indítunk ...   
                      


Igazából  ott  győzött  meg  a  story  amikor ,  annak  ellenére  hogy  minden  és  mindenki  összeesküdött  ellenük (szó  szerint) , még  is  eljutnak  a  svéd  metal  fesztre , szó  szerint  tűzön-vízen  át   a  hallott  barátjukat  is  a  színpadra  cipelve  végül  a  nagy színpad  fő  bandájaként   életükben  először  közönség  előtt  játszhattak , ráadásul  telt  ház  előtt..
                  


A  humor  igazából  nem  mindig  jött  át , de  a  nagy  része  kétségkívül  kibaszott  vicces  volt ... 😂
Ami  a  színészeket  illeti ,  nagyon  jól  eltalálták  mind  fullos  alakítás  volt ..., és  hozzá  kell  tennem  még  ha  humorként  is  kezeljük  is , akkor  is  vérbeli  rockerek !! \m/
                       


Szóval  nagyra  értékeltem  a  zenét  kiemelten , mert  még  egy  hasonló  filmhez  sem  volt  eddig  szerencsém  ami  ennyire  éltette  volna  a  metal -t  és  ennyire  együtt  éreztem  volna  a  szereplőkkel  mint  ennél...


Az összetartás , a rock/metal  iránti  rajongás  és  az álmok  valóra  váltása  ha  kell   legyen  az  bárhol, bármikor , bármilyen  akadályon  át ...😉😎🙌👍 \m/ \m/                         


Igen  nyilván  nem  tökéletes  film , mert  aki  nagyon  akar  talál  benne  hibákat  bőven , de  én  inkább  a  pozitívumokra  koncentráltam , mert  nagyon  elnyerte  a  tetszésem  és  ezen  egy  két  felesleges  észrevétel  szerintem  nem  változtat !! 😉💚\m/
                       
             


Egyszóval  összegezve  a  lényeget :.

-Egyszerűen  imádtam  és  egyáltalán  nem  bántam  meg  hogy  beültem  rá ...

-Humoros , szabad szellemű ,  és  persze :. metal szív , metal  lélek , engem  míg  élek  a  zene  éltet ...😉🎸🎵


Úgy gondolom  ezzel  mindent  elmondtam ..😊😉😈 \m/ \m/🎸

Értékelésem  pontszámokban:. 10/10 😈🎸👌

Ui:. A Cinefest  idei  legjobb  filmje !!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése