2018. szept. 22.

"Külön kiemelném az együttérzést , és az elkötelezettséget amit a fő szereplőkből álló "kis,, csoport képviselt..,,- Néma forradalom kritika (Jameson Cinefest 3.nap)


Úgy  általában is  nagy  rajongója  vagyok  a  német  filmeknek , de  ez  a  film , még  ezenfelül is  nagyfokú  szinpátiát  és  még  nagyobb  rajongást  váltott  ki  belőlem..
                          

 Nagyszerű  történelmi  dráma  egy  csepp  vígjátékkal  fűszerezve.                   


Igazság  szerint  csak  úgy  megtetszett  tartalom  alapján , és  kíváncsi  voltam  rá ...

Csalódni  egyáltalán  nem  csalódtam,  a  film  nézése  közben  keveredett  bennem  az  izgalom , szomorúság ,  és  szerelem  illetve  szeretet  érzése ...
                           


Külön  kiemelném  az  együttérzést , és  az  elkötelezettséget  amit  a  fő szereplőkből  álló  "kis,,  csoport  képviselt..
                              

Hát  nagyjából  meg  is  fogalmaztam  a  lényeget , több  nem  igazán  jut  eszembe  róla..., szóval  lényegében  ennyi... ☺


Ki  kell  még  emelnem  párat  a  fő  színészek  közül (vagyis  hát  azokat  akiket  régebbről  ismerek) :.

Carina Wiese :.

             

-Nekem  elsősorban  a  Cobra 11-ből   ismeretes ...,  akinek  nem  lenne  ismerős  ő  játszotta  Semír (Erdogan Atalay)  feleségét  Andrea-t

-És  ismerős  lehet  még  a   Könyvtolvaj  c. filmből .


Anna Lena Klenke :.
             

-Számomra  legismertebb  szerepe  a  Fák jú  tanár  úr  trilógiából  Laura ..😊



Összefoglalva :.

-Imádtam  a  filmet ,  a  stílusa ,  a  modanivalója  és  a  szereplők  miatt  is..
                          



-És  ezenkívül  még  minden  amit  a  fentiekben  leírtam.. ,  igazából  mindenképpen  nézze  meg  aki  teheti  mert  így  a  leírással ,  nem  nagyon  tudom  visszaadni  azt  az  élményt  amit  a  mozizás  nyújt ,  egyszóval  csak  ajánlani  tudom !!?? 😉😊👌🎬
                   


Értékelésem  számokban :. 10/8,5

Premier :. 2018.10.11.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése