2018. okt. 16.

"Az izgalom , az érzelem és a misztikum keveréke ..,, - Látlak kritika


Elsőre  nem  igazán  tudtam  hogy  miért , döntöttem  úgy  hogy  megnézem , de  azt  hiszem ..., megérte ...😊😉     
                          

Igazából  a  hugom  ajánlata  volt , mert  azt  mondta , neki  nagyon  bejött , és  hogy  mindenképpen  nézek  bele .. 😉


Az  első  kb  30  percben , nem  nagyon  fogott  meg , és  bevallom  őszintén  hogy  unatkoztam  rajta ...

De  aztán  jött  a  folyamatos  cselekmény  sorozat  ami  felkeltette  az  érdeklődésemet , és  innentől  a  végéig  szinte  misztikumába  fogadott..                     

Nem  egy  nagy  story  de majdnem  teljes  mértékig  le tudott  kötni  , izgalmas , misztikus  és  romantikus  is  volt  egyszerre  és  nagyon  élveztem .., az  unalmas  nyitány  ellenére...



A  színészek  tekintetében  hozzá  kell  tennem , hogy  Bella Thorn-t  utálom , még  a  szuper  játéka  után  is ...  (de ez  csak  az  én  véleményem).
      


A  másik  főszereplőt  játszó  színészt  viszont  egyszerűen  imádom !!😍💚         

Nemtudom  miért , lehet  hogy  csak  a  karakteréből  adódóan , de  nagyon  megfogott ..😉💙



Szóval  visszatérve  a  filmre ,  a  szellem  téma  elég  lejárt  dolog , de  úgy  néz ki ,  még  mindig   lehet  újításokkal  gyarapítani , és  valami  újonnan  élvezeteset  alkotni ...👍
                           



Összegfoglalva :. - Nagyra  értékeltem  az  újító  tartalmat , egy  olyan  témában  ami  úgymond  már "lerágott  csont,,.

-Az  izgalom , az  érzelem  és  a  misztikum  keveréke  is  plusz  pont   számomra ..                   

- A  színészi  alakításokat  egy  erős  közepesre  értékelném ,  habár  a  férfi  főszerplő  nagyon  meggyőzött !!😉


A  filmet  pedig  ezek  alapján  egy  erős  7,5 -re  értékelem ..😉💋👻                       



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése