2022. ápr. 29.

"Szó szerint lefagytam és végem volt teljesen..😍🖤,,-Blind Channel koncert beszámoló 🤘🤘🖤🖤🖤🖤😍😍😍🌹

 

Szóval  először  is  az  előzmény  rész  is hozzá  tartozik  a  beszámolómhoz  tehát  ezzel  kezdeném ...


Alig  vártam , vagyis  hogy  tavaly  óta  vártam  hogy  végre  április 27.-e  legyen ...a nap  amikor  végre  újra  koncertre  mehetek...🤩🤩


Nem  is  volt  teljesen  addig  probléma  amíg  meg  nem  néztem  milyen  idő  lesz  aznap ... egész  napos  eső ....


Na  jó  nem  volt  nagy  vész  pontosan  addig  amíg  el  nem  érkezett  az  idő  hogy el induljak   a  Barba Negrába ...

Pontosan  akkor  elkezdett  szakadni  az  eső és  abba  sem  hagyta  amíg  haza  nem  értem ...( 2,6 óra busszal) 


Szóval  a  koncert :. 


Pontosan  a  kezdés  előtt  értem  oda , még  az  előző  bandából  is  hallottam  egy  kicsit ..


Szóval  ismét  be  sikerült   az  első  sor , de  történt  valami   ami   még  sosem , de tényleg  egyik  bandánál  vagy  előadónál  sem  éltem  át  ilyet...


Olyan  érzés  volt  mikor  megjelentek  a színpadon  vagyis  inkább  Joel  mintha  megállt  volna  az  idő  és  csak  az  pillanat létezett  volna ... 


Letargikus  sokkba  kerültem , pozitív  értelemben , nem  bírtam  levenni  róla  a  szemem , egyfolytában  csak  rá  tudtam  nézni ...                                  


Még  énekelni  is  elfelejtettem  , pedig  a  legtöbb  dal  szövegét tudom ..


Élőben még  szexibb   mint  a  képeken .., bár  kicsit  meglátszott  a  turné  élet  mert  enyhén borostásak  voltak ...

                                   

Szakadt  az  eső , de  nem  érdekelt  , ez  az  élmény  amit  az  ember  sosem  felejt el , hogy még  szakadó  esőben  is tombolt  sok száz  ember...                                      


Úgy éreztem  magam  mintha  csak  álmodnék , le szállt   a  csodás  rózsaszín köd és onnantól  nem  létezett  más csak  ők ...                                  


Szó szerint  lefagytam  és  végem volt  teljesen...😍😍😍🖤🖤🖤

  

És  még  ma  reggel  sőt  még  ebben  a  pillanatban  a  Bad Idea-t   hallom  viszhangozni   a  fülemben , a  fejemben ...mindenhol...🖤🌹💚




Egyetlen  egy  probléma  volt  a  szakadó  eső-n  kívül  hogy  szerintem  túl  rövid  volt , még  egy  plusz  fél  órát  nagyon  szívesen  tomboltam  volna  az  esőben is ..😍🖤🎸
                                
                                         


Illetve  nagyon  szerettem  volna  velük  találkozni   a  koncert  után  de  nem  jöttek ki , gondolom  az  eső  miatt..stb , és  tiszteletben  tartom  mert  üzentek  hogy nem  jönnek  ki ...


Remélem  nem  ez  volt  az  utolsó  alkalom  hogy  láthattam  őket  élőben , mert szeretném  még  akár  ezer  milliószor  átélni  ezt  az  érzést  amit  most ...💗🖤🤘
                                 



És  akkor  így  a  végére  hagytam  a  vicces  storyt   mert  hát  nem  is  én  lennék  ha  nem  történt  volna  valami  defekt ...

-Ahogy  próbáltam  el evickélni   a  villamos  megállóig  , ugrálva  mint  ha  valami  akadálypályán  lennék  átrohantam  az  úton   és  ahogy  megpróbáltam  óvatosan  leereszkedni  a  lejtős  részen  megcsúztam  és  lerepültem  illetve  fenéken  csúszva  értem  földet  a  lejtő  alján ...

Képzelhetitek  úgy  néztem  ki  mint  egy mocsári  szörnyeteg ,  és  még  akkor  vagy 10  megállót  állnom  kellett  a  villamos  és még  házáig  is  ki  kellett  bírnom  a  buszon..( 2,6 óra ) 

Végül  is  ma  reggel  csak  annyit  éreztem hogy  izom lázam  volt  mint  mindig  illetve  kicsit  éreztem  egy  kis  fájdalmat  a  csípőmnél  de  ennyi ..


Hát  remélem  tetszett   a  beszámolóm , ha igen  és  szeretnétek  támogatni  iratkozzatok fel  a  youtube-on  csatornámra ...🖤🤘😉

Köszönöm ...










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése