2022. jan. 11.

Clifford a nagy piros kutya -kritika


 A kutya az ember  leghűségesebb  társa , barát, védelmező , társ ...


Az a fajta  mese  ami  olyan  mély  mondanivalót hordoz   hogy  el sírtam  magam  és  elgondolkodtatott ..


Szerintem  elég  sok  gyerek  vagy  akár  felnőtt küzd  azzal  hogy  egyedül  érzi  magát , hogy nem  tartozik  sehova  sem ...                                 


Én  is  ilyen  vagyok  és  az  állataim  illetve  hogy a  filmhez  kapcsolódjak  a  kutyám  az  aki  mindig  velem  van , aki  nem  tekint  kívülállónak  csak  azért  mert  önmagam szeretnék  lenni  nem  mások  seggét ,,nyalni"...!!!?


Mindezt  azért  írtam  le  mert  kapcsolódik a film  alapjához,  mert  a  főszereplőnk  is hasonló  ,,problémával" küzd..

Majd  egy  kis  piros  kutyus  képében megjelenik  egy  kis  csoda , akiből  óriási  cukor pofa  válik , és  hatalmas  zűrt  kavar ..                               


A történet  egyébként  nem  új   vagyis  számomra  nem  mert  kis  koromban  (általánosban)  még  anno  a  minimax-on  volt  látható  rajzfilm (rajzolt animáció) formátumban ..                              



Tehát  az  alap adott  volt  , a  cuki piros kutyus , erre  húzták  rá  az  úgymond  állatvédő storyt , illetve  a  kislány    történetét .. 

Egyébként  a  karakterek  nagyon  szerethetők  még  felnőttek  számára is ..



Színészek  tekintetében  két  ismert vagy ismertebb  nevet  tudnék  felsorakoztatni ..


Az  egyikük  a Monthy Piton-ból  is ismert 

John Cleese  BAFTA-díjas  brit  komikus , író és  producer ..                                    


A másik  pedig  a  szintén  komikus  és író-. Jack  Whitehall...                                 


A  végén   el sírtam magam ,  ami  rám  egyáltalán  nem  jellemző  (utoljára  a  Téli mese  c.  filmen  sírtam  kb  1 percig)  de  ahogy  már  fent  említettem  néha  én is vagyok  hasonló  helyzetben  és  meghatott  egy  "kicsit,,...🐾💚😔💧



Összegezve :. 

- Egy  nagyon  aranyos , lélekmelengető  "mese,,  szeretetről , barátságról , hűségről, és  egy  kis  piros  kutyus  megmentéséről ...

-Ajánlom  mindenkinek  aki  kutya barát  illetve  gyerek , vagy  felnőtt  aki  hivatalosan  még  gyereknek  érzi  magát ...😉💚🐾


Értékelésem  számokban :. 10/8,5









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése