2018. aug. 23.

Középkori forgatag 2018 - beszámoló (fejlesztés alatt)


Idén  ismét  elindultam  felfedezni  a  Középkori  forgatag  esetleges újdonságait...

                           A képen a következÅ‘k lehetnek: 1 személy, túra/szabadtéri

De  sajnos  kiderült  mikor  oda  értem  hogy,  az  előző  nap  lezúdult  eső  miatt  elöntötte  a  víz  a  homokos  pályát  ahol  a  programok  nagy  része  lett  volna , így  a  legtöbb  elmarad...😐😞


De  azért  amiket  megtartottak , azokról  hoztam  nektek  egy  kis  képes-videós  beszámolót :.

                                                                    A képen a következÅ‘k lehetnek: 2 ember, álló emberek és túra/szabadtéri

     A képen a következÅ‘k lehetnek: 4 ember, álló emberek és túra/szabadtéri
                                                                           A képen a következÅ‘k lehetnek: 1 személy, állás, tömeg, fa és túra/szabadtéri

                                                                       A képen a következÅ‘k lehetnek: 1 személy, színpadon, tömeg és túra/szabadtéri

                                                                           A képen a következÅ‘k lehetnek: 1 személy, színpadon, állás, tömeg, cipÅ‘k és túra/szabadtéri



Amit  legjobban  hiányoltam  az  a  bástyalövés  volt .., mert  már  nagyon  vártam , de  ezenkívül  ismét  jól  éreztem  magam  a  Diósgyőri várban... 😊😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése