2018. okt. 21.

"akcióban és elképesztően látványos jelenetekben nincs hiány ...😉😈😍,, - Venom kritika

                                                                       

Ahhoz képest  hogy  a  kritikusok  mennyire  lehúzták,  szerintem :. -Nagyon  atom  lett !!     
          

A  gyenge  besorolás  ellenére  nagyjából  megvan  benne  az  az  adrenalin  és  akció  amire  vágytam !! 😀😉👌
                               



Maga  Venom  karaktere  nagyon  király ,  a  beszólások  is  nagyon  ütnek , de  ebben  még  mindig  Deadpool  a csúcstartó,  Venom  és  Eddie  kombója  egyszerűen  szupeer !!
                             


A  story  annyira  nem  fogott  meg ,  mert  az  tényleg  igaz  hogy  a  film  első  fele  kimondottan  unalmas ... , oké  hogy  fel  kell  vezetni  valahogy  a  történéseket  , de  itt  egy  kissé  túl  hosszú  nyúlt ...😕


Viszont  akcióban  és  elképesztően  látványos  jelenetekben  nincs  hiány ...😉😈😍

Igazából  a  film  második  felét  teljes  mértékben  eltalálták  és  imádom ,  de  azért  csak  egy  kicsit  véresebb  jelenetekért  ölni  tudtam  volna ...😕😉😈

Tom  Hardy-ért   szintén  ölni  tudnék ,                           

mert  nála  jobbat  nem  is  találhattak  volna , az  alakítása  egyszerre  volt :.  Humoros ,drámai , akciódús ,  és  hiteles ... egy  szóval  venomenális !! 😀😉                       


Csak  ne  lett  volna  annyi  "lúzer  Eddie,,  jelenete ..😕😃

Az  Eddie  barátnőjét  játszó  Michelle Williams  színésznőtől  nem  voltam  elájulva , de  mondjuk  nem  is  ő  volt  a  lényeg ,  szóval  ezt  a  hibát  elnéztem  a  készítőknek ...😑😉                     

A  "fő  gonoszt,,  alakító  Riz  Ahmed   viszont  egyszerűen  tökéletes  alakítást  nyújtott ...,
                                 

és  imádtam , pont  úgy  mint  a  fentebb  említett  Tom Hardy-t !! 😍👌💚💜



Egyébként  már  régóta  vágytam  egy  ilyen  alkotásra , konkrétan  azóta  hogy  a  Tommy Mcguire  féle  pókszéria  3. részében  feltűnt  a  szimbióta ...
                

Kiváncsivá  tett  hogy  a  Sony és  a  Marvel  közöse  mit  tud  kihozni  egy  ilyen  témából  és  egy   ilyen   nem  túl  szokványos  karakterből ...

Véleményem  szerint  elég  jól  sikerült  , még  a  már  fent  említett  hiányosságokkal  együtt  is ..

Nekem  nagyon  bejött , és  már  várom  a  2. részt ,  ami  stáblistás  jelenetet  és  bevételeket  nézve  tuti  hogy  lesz !!... 😉😀😍😎💚👌👏
                                 


Csak  hát  jó  lenne  egy  kicsit  több  vér  meg  még több  kaszabolás , de  szerintem  nem  lesz  ezzel  semmi  probléma , mert (magam nevében is mondhatom)  már  most  imádják  a  nézők ..., külön  kiemelve  a  Marvel  fanokat ..😉☺


Összeségében :.  Imádtam  a  filmet  és  színészeket  , de  kicsit  light-osra  sikerült ,  de  nagyon, nagyon  imádom  és  már  most  jöhetne , mert  kíváncsi  vagyok  Voddie harelson  karakterére ...😮😉

Értékelésem  számokban :. 10/9  🎬🎭

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése