2018. szept. 18.

"Őszintén szólva ekkora kavarodást , és értetlenséget még egy filmben sem tapasztaltam,,- Egy kis szívesség kritika



Őszintén  szólva  ekkora  kavarodást , és  értetlenséget  még  egy filmben  sem  tapasztaltam  mint  ennél ...
                                                                                                                                  

Rosszat  nem  mondhatok  róla , mert  egy  szikrázó  lángelme  akit  ezt  megalkotta , de  ettől  függetlenül  semmi  értelme ,  lehet  hogy  én  vagyok  kissé  be  savanyodott , de  nekem  ez  a  stílus  valahogy  nem  jött  be ...😐
                                                                      


A  story  műfaja  szinte  meghatározhatatlan !!
                               



És  akkor  a  színészekről :.

Blake Lively  most  is tökéletesen játszotta  a  rá  osztott  karaktert , csak  számomra  a  karaktere  volt  kimondottan  visszataszító...
                                                                    
     

 -Szinte  mindent  megtestesít  amit  utálni  lehet  egy  pasiban , és  ezen  tulajdonságok  vannak  átültetve  női  szereplőbe ...
                                                  


Anna Cendrick-nek  szinte  mindig  hasonló  szerepek  jutnak , de  szerintem  neki  ezen karakterek  a  védjegyei ,  mindig  tökéletes  színészi  játékról  ad  tanúbizonyságot ...
                                                               
                                                                           


Henry Golding  nevével  most  találkoztam  először , de  így elsőre  nem okozott  csalódást ...😉😝😍
                                                                         

Összességében :.
-Egyszer-kétszer  nézhető  de  nem  lett  a  "szívem csücske,,.



Ui:. A rendezőnek  és  a  színészeknek  viszont  gratula  a  nagyszerű  teljesítményükért !!
Véleményem  pontszámokban:. 10/5




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése