2018. júl. 4.

Kirándulás Londonban ... - Angliai élménybeszámoló 3.rész



Végül  utolsó   nap   az   egyik  nagy   álmom   vált  valóra   azzal  hogy   turistáskodhattam  Londonban ...
                                                             


Először  is  leszögezném  hogy  külön  bakancslistám  volt  arról  hogy  miket  szeretnék  megnézni,   de   kicsit  másképp  alakultak  a  dolgok  és  2  kivételével  idő  hiányában   a  többi   helyre  sajnos  nem  sikerült  eljutnom ...


Az  a  helyzet  hogy  eleve  késve  indultunk  el  Ascot-ból  Londonba ,  majd  a  busz   sem  a  tervezett  helyen  állt  meg ,  és  ezért  úgy  döntöttem  hogy  inkább  a  csoportos  városnézésre  teszem  a  voksom ...
                                         
                                                                       
                                                   


Csilláékhoz  csapódtam  és  mint  kiderült  ők  bevásárló  túrára  indultak ,  szóval  alkalmazkodtam  és  így  is  megnézhettem  a  Westminstert ,  a  Buckingham  palota  külső  kapuját  a  lovasőrséggel  és   Scotland Yard  épületét ...
                                                       
                         
                                                                                           
                                         


A  túra  első  állomásaként   benéztünk   egy  kis  boltba  és  vettem  egy  két  tipikusnak  mondható  London-os  dolgot ...


Második  állomásaként  őszintén  mondhatom  hogy  az  utunk  egyenesen  a  mennyországba  vagyis  az  M&M's  boltba  vezetett ...😇😱😍


Maga  a  valóra  vált  álom  3  szinten ... +  a  legalsó  szinten  egy  teljes  cukor  fal  várja  a tisztelt  nagyérdemű  közönséget ...
                                                           


Alig  tudtam  betelni  vele  és  vettem   két  figurás  feles poharat ,  egy  szív  alakú  doboznyi  M&M's  és  ajándékba  kaptam  még  egy  M&M's  takarót  is ...💚😍
                               
                     



Meg  tudni  kell  róla  hogy  ( ahol  éppen van) mindenhol   beszerzek  egy  egyedi  pénzérmét,  és  innen  is  sikerült  hoznom  egyet  emlékbe ... ☺😉💚
                                                     

ű
Ezután  benéztünk  egy  fantasztikus  kivitelezésű   játékboltba ,  mert   Harry  Pottert  láttunk  a  kirakatban , de  végül  semmit  sem  sikerült  beszerezni   mert  minden  túl  drágának  bizonyult  , de  őszintén  mondom  hogy  csodálatosan  játék bolt  volt  és  még  sohasem  láttam  ennél  szebbet !! 😊😍😋😉💙💓



Útközben   felderítettük  még   egy  cuki  kávézó  kinálatát  is ,  majd  végre  elérkeztünk  mindenki   legfőbb  céljához  a  Primark-hoz !! 😍


Vettem  2 Griffendéles  pólót  egy  Harry Potter-es  rövid  gatyát ,  és  egy  Jurassic Park-os  pólót .
                         


Ezután  az  éhség  végett  bevonultunk   egy  Mcdonald's-ba ,  amiben  egész  pozitívan  csalódtam  a  magyarhoz  képest !! 👌😉


Végül   beugrottunk  még  egy  tesco extrába ,  majd  pedig  vissza  a  buszhoz  és  a  nap  végét  egy  kis  hangulatos  random  zenéléssel  zártunk ... 😉💚👌👏🎵🎶🎸


A  beszámolóm  végén  ismét  szeretném  megköszönni  azoknak  akik  elolvasták  és  ezzel  támogatták  írói  munkásságomat ....
                       

                                                                       
Szóval  köszönöm  nektek !! 😉😊💋👍

Coming 🔜:. -És  jön  még  egy  4.rész  összegzés  címmel ....😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése