2018. júl. 7.

"Egyszerűen imádtam , izgalmas , fenomenális , adrenalin bomba ...,,- Jurassic World 2 kritika




Nagyon  hatásos , izgalmas  bár  nekem az  eleje   kicsit   laposra  sikerült,  de  ezt  kompenzálta  a  humor ...                                       


Ami  számomra  a  legtöbbet  jelentette  az-az  hogy  végre  nem  csak  CGI  dinókat  láthattunk  a  vásznon ,  hanem (még ha  nem  is  hús-vér)  például  valódi    kézzel  fogható  T-Rex-et ..,  és  szerintem   így  sokkal  valódibbnak , élethűbbnek  hat ...
                         




Ami  még   nagyon  élvezetes  volt , és  ezt  a  Jurassic  Parkban  is  imádtam,  a  véres , marcangolós  részek ...


Fenomenális ,  adrenalin  bomba  volt   amikor  az  Indoraptor  rá harapott  egy  két  liftben  ragadt  idiótára ...😍😜                         
                 



Ezenkívül   Kék  és  Owen  kapcsolata  egyszerre   csodálatos, megható  és  szomorú ... ezek  az  érzések  kavarogtak  bennem ...
                                         
                                                       



Maga  az  alap  story  az  elején  mint  már  említettem  kissé  laposnak  hatott  , de  ahogy  beindult  az  események  láncolata  ,  kellőképpen  izgalmas , és   látványos  fordulatokat  vonultatott  fel ...
                                                   


És  aki  igazi  rajongó  az  felismeri  hogy  akár  hogyan  de  észrevehető  hogy  azért   Spielberg  (még ha  csak  a  háttérből  is )  mindig   uralja   a   dinoszauruszos  mozikat ...
                       


Magáról  a  filmről  nem  tudok  többet  írni ,  mert   egyszerűen  tökéletes !! 👌💚💛💜






A  két  főszereplő  színészről  is  szólnék  pár  szót :.

Chris Pratt :.

-Véleményem  szerint  minden  eddigi  szerepében  elfogadható  vagy  tökéletes  alakítást  láthattunk  tőle ...     
                                    
                   

-Nekem  legjobban  Owen-ként  tetszett  ,  de  a   Galaxis  őrzőiben   Űrlordként  is  bírtam  bár  itt inkább  a   fegeteges  humorát  helyezném  előtérbe , de  ez  csak  az  én  véleményem...
                                   

-Egyébként  a  2.   kedvenc  Chris-em  a  3  közül  .. (Az 1. szerintem  érthető  okokból  Chris Hemsworth).





Bryce  Dallas  Howard :.


-Igazából  nem  nagyon  ismerem  a  filmjeit ,  az  alkonyat  filmeken  kívül ..



-Szóval  csak  annyi  a  rövid  véleményem   hogy  engem  mindenképpen  meggyőzött  az  alakítása  és  igyekszem  pótolni  az  eddig  nem  látott  filmjeit ..😉🎬



Összegzés:.

-Egyszerűen  imádtam ,  izgalmas ,  fenomenális , adrenalin  bomba ...

-Plusz  pont  a  marcangolós  részekért ,  és  az  élethű  dinókért !!

-És  az  extra  kedvencem  hogy  még  mindig  a  T-Rex  a  király !! 😉😎👌💚
                                         


Értékelésem  számokban:. 10/10






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése