2018. júl. 1.

"Az angol arisztokrácia mocska,,- Angliai élménybeszámoló 2.rész -:. Ascot



Az Ascot  az  angol  arisztokrácia  süllyesztője...

Véleményem   szerint  csak  arra  jó  az  egész  rendezvény  hogy  megmutathassák  hogy  szerintük  mennyivel  felsőbb rendűek  nálunk ,  pedig  pontosan  papírforma  szerint  történik  minden ...:.
                     
                       -1. Kinyalják  magukat
                       -2. Kidobnak  az  ablakon  egy  rakás pénzt
                       -3.  És  a  végén  részegen  fetrengenek  a  saját  mocskukban , esetenként    fehérnemű  nélkül...



Lehetőségem  volt  ezt  az  úgynevezett  "modern  állatkertet,,  testközelből  tanulmányozni  és  arra  jutottam  a  fent  felsoroltakon  kívül  hogy  az  angol  rendkívül  lusták  és  pazarlóak !!


Ami  mindezek  ellenére  kimondottan  a  javukra  írható  hogy  olyannyira  hívei  az  egészséges  gyors  kajáknak  hogy  az  ünnepi  fekete  nadrágom  amiben  dolgozni  kellett  majdnem  leesett  rólam ...


Egyébként  itt  is  jól  éreztem  volna  magam  ha  egyes  emberek  megtartották  volna  tőlem  a  kellő  távolságot ..


Az  egyik  és  annyira  megelégeltem  a  viselkedését  hogy  ki  írom  a  nevet is    Cs. Kinga ,  akit  leginkább  a  hangja  alapján  azonosíthattunk  be ,  merthogy  annyit  hallottunk  önmagából  kikelve  ordítani   hogy  a  végére  egész  megszokottá  vált ...



Mindegy  volt  hogy  a  munkatársaival   kiabált  vagy  épp  közülünk  valakivel  egyszerűen  egy  elmebeteg  idiótához  tudtam  volna  hasonlítani ...,  és  finoman  jelezném  hogy  ezt  el  kell  tűrnie  mindenkinek  több  mint  1  hétig ...



Ja , és  állandóan  engem  szívatott  minden  szarral , ami  éppen  kipattant  az  agyából  úgyhogy  úgy gondolom  hogy  nem   semmiért  húztam  fel  magam  és  hagytam  ott  az  utolsó nap ... de  ezt  majd  alább  bővebben  is  fogom  taglalni ...


A  másik  hisztis  picsa  pedig  H.Abigél   aki  először  eljátszotta  hogy  mennyire  jó  fej , emellett  kihasználta  a  jóhiszeműségemet  ,  amikor  meg  már  talált  más  kihasználható  csicskást ,  elmondott  mindenféle  idióta  fasznak ...



Az  volt  a  szerencséje  hogy  uralkodtam  magamon  mert  máskülönben  úgy  megcibáltam  volna  hogy  a  kórházba  kötött  volna  ki !!



Egyébként  egész  jól  éreztem  magam ,   mert   a  parkolóba  voltam  beosztva  és  a  legtöbb  vendég  összetakarított  maga  után  így  nekem  csak  össze  kellett  gyűjteni  a  zsákokat  meg  a  cigicsikkeket  és  ennyi ... ,  bár  egyesek  ezt  is  hajlamosak  voltak  túldramatizálni ..
                                         



És  most  vegyük  sorra  amiket  eddig  senkinek  sem  mondtam  hogy  miért  éreztem  magam  jól  igazából :.


-0.nap :.  Bementem  éjszakára  csak  úgy  random , de  nem  bántam  meg  mert  kibaszott  jól  szórakoztunk  a  lányokkal  és  Danival ... #közösalvás  #pihenésApáholyokban
Ja , és   Sz.Kristóf   és  a  porszívó  szerintem  örökre  megmarad...😂


-1.nap :.  Megismerkedtem  egy  lánnyal  akivel  lógtunk  egy  kicsit  és  kiderült  hogy  egész  hasonló  az  érdeklődésünk ..
                                                                 


Emellett  sikerült  megnéznem  a  királyi  menetet ...







Ezután  pár  napig  unatkoztam ,  majd  kicsit  jobban  megismerkedtem  a   később  állandó  munkatársammá  avanzsált  N.Csillával ..😊😉




Majd  utolsó  előtti  nap  "bedobtak,,  a  közepébe  és  kaptunk  egy  supervisor  aki  pont  úgy  nézett  ki  arcra  mint  Dwayne the Rock Johnson ... 😉

Ezenkívül  az  volt  a  kedvenc  szava  hogy :. Relax ☺😉😎



És  a  kilométeres  szemét  közül  sikerült  összehalásznom  pár  dolgot ,  köztük  egy  nagyon  drága  MAC rúzst ...😎😍💋




Majd   amikor  már   azt  hittem  hogy  minden  rendben  beütött  a  szar ...



Leszögezném  hogy   már  az  elejétől  kiakartam  szabadulni   mert  utáltam   "állandó  pingvinben  kuka  búvárkodni ,, , így  pont  kapóra  jött  Abigél  fentebb  említett  kirohanása , mert  így  volt  okom  lelépni  és  csinálni  magam  egy  kirándulás napot  így  volt  alkalmam  kicsit  jobban  szétnézni  Ascot-ban ...


-Gyönyörű,  hangulatos,  tipikus  angolos  hangulat  villák  szinte  az  erdő  közepén  és  ezeket  bűn  lett  volna  kihagyni  szerintem ...
                                                           
                                                       
                                                       



Ezen  felül  volt  még  egy  elég  meglepő  incidensem  a  rendőrséggel...

Úgy  kezdődött  hogy  miután  már  kellőképpen  elfáradtam  délután  leültem  a  főtéren  álló  lovas  emlékmű  elé , mert  fáztam  és  az  melegítette  egy  kicsit  a  hátam ...
                                                   



Pár  perccel  később  leszólított  két  rendőr ...
                       


Bevallom  őszintén  hogy  abban  pillanatban  mikor  elkezdtek  hozzám  beszélni  kegyetlenül  be  voltam  tojva , mert  úgye   semmit  sem  értettem  abból  amit  mondtak ...



Sikerült  elmagyaráznom  hogy  magyar  vagyok , és  hogy  nem  nagyon  beszélek  angolul .


Ezután  a  pasi  leíratta  velem  a  nevem  meg  az  egyéb  adataimat  majd  átkísértek  a  szemközti  padhoz  hogy  üljek  le..... 


Majd  hosszas  telefonálgatás  után  felhívtak  egy  hivatalos  magyar  tolmács  akin  keresztül  megtudtam  hogy  csak  azt  szerették  volna  megtudni ,  hogy  rendben  vagyok , nem vagyok  gyógyszer  vagy  alkohol  hatása  alatt  (ahogy ők  fogalmaztak)  mert   gyanúsnak  látszottam ..

(Ehez  hozzá  tenném  hogy  már  fáradt  voltam  és  kissé  törődött ,  ja  meg  éhes  és  szomjas  ugyanis  mielőtt  száműzetésbe  kerültem ,  még  egy  üveg  vizet  sem  kaptam , úgy  kellett  bontatlan  vízre  vadásznom  útközben...)



Végül  mikor  megbizonyosodtak  róla  hogy  tényleg  minden  rendben  velem,   elnézést  kértek  és  elengedtek ...☺


Végül  is  nem  történt  probléma  és  így  legalább  marad  egy  örök  emlékem  a  törődő  angol  rendőrökről ,  akik  kis  híján  piásnak  néztek ...😂😁😉


Hát  azt  hiszem  nagyjából  minden  lényegeset   összefoglaltam , és  a  lelkem  legmélyéről  jövő  véleményemet  is  belértve ,  úgyhogy  köszönöm  hogy  elolvastátok ....




Viszlát  a  folytatásban... 😀😉😈💋💚

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése