2018. jún. 29.

Angliai élménybeszámoló 1.rész - Download fesztivál



Igazából  ez a  fesztivál  volt  a  legfőbb  oka  hogy  elindultam  Angliába , vagyis  inkább  minden  vágyam  volt  látni  Ozzy Osbourne !!



Nem  fogok  hazudni  odafelé  egész  végig  vagy  aludtam  vagy  a  kellemetlen  süketelést  kellett  hallgatnom  a  mellettem  ülő  csajtól  akit  hajnalban  ismertem meg .


A  kompon azt  hittem  meghalok  mert  rosszul  vagyok  minden  vízi járművön...⚓🚢


Az 1.  egy-két  napban   nagyon  honvágyam  volt , és  erre  még  külön  rátett    kurva  hideg  (kimondottan  angol)  éjszaka ,  mivel  sátraztunk  így  volt  rajtam  1 pulcsi + mellény + takaró + hálózsák .


Ezenkívül  majdnem  elfelejtettem  hogy  mivel  Donington-tól  nem  messze  van  egy  reptér , így  éjjel-nappal ,  nagyjából  10  percenként  azt  hallgattam  hogy  repülők  húznak  el  felettünk (éjszaka is) , de  egy  pár  nap  után , ugyanúgy  mint  a  szeszélyes  időjárást , ezt  is  meg  lehetett  szokni.



A  munkát  és  a  csapatot  tekintve  viszont  semmi  panaszom  nem  lehet  , mert  a  vége  felé  már  egészen  összecsiszolódott  a  társaság.



Tőlem  nagyon  távol  áll  hogy  ilyet  írjak  vagy  mondjak  de  a  munkát  is  kimondottan  élveztem  és  meg  kell  mondjam  hogy  nagyon  jól  szórakoztam  közben ,  főleg  a  fesztiválozókon  akik  előttem  vonultak  be ,  merthogy  pont  a  bejárat  elé  voltam  beosztva ,  de  egyáltalán  nem  bántam  meg ...😉😃😎👌
                         


Első  nap  munka  mellett  sikerült  elkapnunk  egy  kicsit  az   Avenged Sevenfold -ból :.

                                                                       



Sajnos  a  Guns n' Roses -t  csak  hallgatni  sikerült  mert a  rossz  időbeosztás  révén  dolgoznunk  kellett  de  azért   a  végét  ( sajnos  csak  a  meghajlást)  de  sikerült  megnéznem ..


Igazából  hallásra  még  mindig  isteniek  voltak ,  Axel  kinézetre  már  nincs  igazán  a  toppon , de  hál  istennek  a  hangjára  ez  nincs  hatással ,  ja  és  Slash  számomra  még  mindig  a  BEST !!!! 😉💋





És végül  az  egyik  legnagyobb  vágyam  is  teljesült :.  -Láthattam  élőben  a  sátáni  mestert .... Ozzy Osbourne !!


Úgy  sikerült  hogy  némi  bravúrral  "beszöktem,,  munka  közben  a   tömeg közepére  nem  messze  a  színpadhoz ,   és  megismételhetetlen  volt  érezni  azt  a  légkör  mikor  szinte  eggyé  válik  a  tömeg  és  mindenki  egy  emberként  tombol  és  ordítja  teli  torokból  a  szöveget ... szóval  akkor  éreztem  igazán  hogy  fesztiválon  vagyok ...




Ozzy  pedig  felejthetetlen  volt  , egy  rendkívüli  élmény  volt  őt  élőben  látni ...


                                                                 



A  fesztivál  befejeztével   vette  kezdetét  a  munka  "oroszlán  része,, ,  merthogy  a  teljes  kemping  szekció  takarítás  a  mi  feladatunk  volt ... ,  de  furcsa  módon  még   eközben  is  jól  éreztem  magam ...



Itt  hozzá  kell  tenni   hogy  a  fesztivál  arcok  rengeteg  mindent  hátra  hagynak  a  mindenféle  félig  megrágott  és  bontatlan  kajáktól  és  piáktól  kezdve  az  elektronikus  dolgokon , ruhákon  át  a  sátrakig  mindent .... , és  ezeknek  egy  részét   zsebre  tettük , úgy  hogy  elvileg  nem  lehetett  volna ...😜😏



Azért  voltak  felettébb  undorító  dolgok  is  amiket  legszívesebben  kihagytam  volna ,  de  még  ezek  sem  tudtak  eltántorítani ...😉😎




Amúgy  olyannyira  jól  sikerült  teljesítenem  az  1.  napomon  hogy  utána  az  angol  supervisor-öm  Robert ,  kifejezetten  engem  kért  hogy  legyek  vele ... 👌👏😎



A  végére  teljesen  összebarátkoztunk  annak  ellenére  hogy  egyáltalán  nem  értettük  egymást ...


Az  bírtam  benne  a  legjobban  hogy  ha  meg  volt  velem  elégedve  mindig  mutatott  egy  👍-ot ... 😀😉




Ja , és  azt  még  nem  említettem  hogy  a  2. hét  végére  elfogyasztottam  egy gumicsizmát , mert  a  megunta  a  melót  és  levált  a  talpa ,  és  két  nadrág  mert   úgy  néztek  ki  a  végére  mintha  akkor  kukáztam  volna  őket ... 😷😶



Ezeken  kívül  egyszer  el  is tévedtünk  páran,  így  volt  szerencsém  látni  ahogy  a  régi  forma 1-s  pályán  civilek  versenyeztek , de  azért  hozzá  kell  tenni  hogy  nem  akármilyen  kocsikkal ... 😉👌🏁



És  mivel  megszállottja  vagyok  a  váraknak/kastélyoknak  hoztam  még  pár  képet  a  Donington  kastélyról  meg  egy  különálló  (szerintem valamiféle) kápolnáról .
                                                       
                               

Összességében  ennyi  lenne  az  élményeim  felsorakoztatása  Doningtonról  és  a  Download  fesztiválról ... 😉\m/ \m/


Coming 🔜:.  2.rész ➡ Royal  Ascot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése